Hanımlar merhaba daha önce de danışmıştım size takribi iki aydır geçmeyen mantar enfeksiyonum var diye. Bugün de kadın doğumda bana canditon fitil önerdiler 130 tlydi aldım ve ilk defa bugün kullandım ama prospektüsü yabancı yazılmış. Bu ilacı kullanan veya duyan var mı acaba? Doktor yazdı ama yine de nedense içimde bir korku ve şüphe var 🤷♀️