Aslipek autumn benim dehşet iştahım açık ve herkes 7 . Aydan itibaren asıl kilo alınıyo diyor psikolokim bozuldu , evet güzel bi his güzel bi süreç ama ilkkez bu kiloya çıkıyorum ve huzursuz hissettiriyo dahada alacagımı bilmek
autumn Aslipek başlarda ben de sıkıntı ediyordum hatta doktorum çok almışsın dikkat et vs demişti ama kendiliğinden aldım çok çok yemiyorum ama alıyorum bünye ile de alakalı sanırım şimdi sağlıkla tamamına ersin de kilo çok problem değil diye düşünüyorum 😇
Melikemreclk Aslipek ben aldım ama sadece karnım var bende çok yiyorum istsgim çok açık ama bebegemi bana mı yariyir anlamadım çünkü. Ben zayıf biriyim 🤣🤣bir haftaya gidicez bakalım kaç olmis
Melikemreclk Aslipek kaçla başladı derken bebek kilosunu en son 33 haftamda gitmiştim 1980 gramdi son aylarda çok aluilarmis bebekler haftada 200 300 arası bişey
Gamzeli_anne_ 24 haftalık hamileyim 2 kg aldım ama göbeğim çıktı baya ve bebegin kilosu önde doktor bazı yiyecekler i yasakladı 😂 sanırım yediğim direk bebeğe geçiyor kilo almıyorum 😂