Ftstkmk 19 haftalık oldum şükür ☺️ 16. Hafta cinsiyet olarak gittik fakat kendini göstermedi ama bi tahmin de bulundu her gittiğimizde kendini saklıyor bacakları ile sizin bi fikriniz var mı 🌼 https://resimyukle.io/r/pomTvh95cj
FeriDee Ftstkmk ayy ne güzel yatmış ya bi fikrim yok ama genelde kız çocukları kendini saklar derler bilemem tabi ☺ hayırlı evlat olsun 🌸
Elifgoktug1 Ftstkmk benimki de sakladı sakladı çikolata yiyip gittim bide ac gitmemeye özen gösterin. Biraz bitter çikolata ve vişneli meyve suyu tüketin doktorun yanina girmeden 10 15 dakika once biz öyle gorebildik oglumu bağdaş kuruyordu sakliyordu😁😁
Ftstkmk Elifgoktug1 mutlaka vişne suyunu da deneyeceğim ☺️ Çikolata yiyorum ama hep böyle malesef ☺️ Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Gmzsf Ftstkmk benimkide kendini gizliuodu ama uzatmadı Allah’tan şimdiyse kapatmıyo detaylıda ve yeni doktorum direk erkek dedi ulttosonu ellerine alır almaz 😅😅
Arya-h Ftstkmk 😍😍 Ben detaylı ultrasona kadar öğrenemedim hep uyuyordu ne ictiysem yediysem fayda etmemişti. Sonunda kız olduğunu ozaman öğrenmiştim.
Ozlem2206 Ftstkmk tok karnına gidin ve girmeden önce tatlı bişeyler atın ağzınıza kıpır kıpır olacaktır 😊