tatliayminaninannesi Yarın muayenem var açıklık yoksa ne diycek doktor çok merak ediyorum😕 inşallah açıklık vardır 🤷🏻♀️ Sizler napiyorsunuz belirti var mı?
edasahbazsahin tatliayminaninannesi aynı durumlar bizde de. 39+5 bizim de bekliyoruz ancak elden bir şey gelmiyor. Ne açılma ne sancı sadece bebek sık sık sertleşiyor. Umarım açılmanız vardır ve yatışınız olur 😂 tez zamanda kavuşmanız dileğiyle ✋🏻🥰🤰🏻
Melikemreclk edasahbazsahin kız mı erkek mi sertlesmek ne demek oluyor benimde ara ara oluyor daha 35+3 um
edasahbazsahin Melikemreclk kız benim ki böyle bebek toplanıyor dışarıdan bile belli oluyor karın şekliniz değişiyor semsert dokununca
edasahbazsahin Melikemreclk son haftalarda rahimin ve bebeğin doğuma hazırlandığına işaretmiş ama bakalım🤷🏻♀️
edasahbazsahin Melikemreclk benim de öyle aman dikkat edin aşırı sıklaşması bazen su kaçağı da olabiliyormuş
tatliayminaninannesi prensesimveannesi gittim bugün baktı açıklık hiç yokmuş😕 perşembe günü valizinle gel dedi suni sancı verecekmiş. Suni de işe yaramazsa sezaryen yapıcam dedi😕