Elifgoktug1 Sdnglhn valla heryer pahalı baya baktik biz ben özellikle 3.5 yaş oğlum için de ideal bir oda takımı ariyorum fiyatlari uçuk 🙄 ama fiyatta sıkıntı yok derseniz zkids e bi bakın derim bir çok yerde şubesi var. Cilekte de güzel şeyler var fiyat problemi yoksa.
Mukaddesahin Sdnglhn Bursa’da yaşamıyorum ben bebek odası ekstra sepet beşik ekstra bebek arabası puset anne çantası ve kangurusu set halinde İnstagram da 4000 ₺ aldım ama ürünü siz kendiniz monte ediyorsunuz bana çok uygun geldi ben baya gezdim sadece odaya 7.200 sen fiyat biçiyorlardı
AysenurGA yildizz13 Sdnglhn Ben de ay bebek’ten aldım. Hafta sonu indirimi vardı. Montessori karyola, içinde kanz yumuşak yatağı, yavrulu çekmecesi, 3 kapılı dolabı, kitaplığı, sepet beşiği, uyku setini 8 bine aldık. Teyzesi sponsor oldu oğluma sağolsun 🥰
Parsss Hepsını gezdım magazaların hem çok sıradandı hepsınde aynı modeller vardı hemde karyola şifonyer dolap en az 10 bin lira kayınvalidemin hedıyesı olması ragmen odası cok pahalı geldı bana gıttım ikeadan aldım tam bir Pinterest odası yaptım ogluma halısı perdesı herseyı toplasan 10 bınlaraya cıkmadı
yildizz13 AysenurGA ayy ne güzel kuzum güzel günlerde kullanın inşallah 🥰 İyi uykularda uyusun bebeğin. Teyze yönünden çok şanslı maşallah 🤩
AysenurGA yildizz13 Çok teşekkür ederiz, inşallah uyku konusunda anasıyla babası da benzer de cümleten rahat ederiz 🙈😍 Evet teyzesi benden heyecanlı, ben hala aktif çalışıyorum henüz br hazırlık yapamadım, teyzesi her akşam bişey alır bırakır gider, bir de azarlıyo sen karışma bana diye 😂😂
yildizz13 AysenurGA inşallah uykuyu seven bir beben olur 🥰 ah teyzeler çok hevesli oluyor ya. Bend e yeğenime öyleydim şimdi kardeşim öyle 🥰 Allah teyzelerimizi yanımızdan eksik etmesin 🙏🙏