Ozlem2206 Merhaba kızlar paüde normal doğum yapanlar varmı memnun kaldınız mı ilgileri davranışları nasıldı
atlasinannesiii Geçen sene abimin eşi yengem paüde doğum yaptı ama sezeryandı gayet güzel ilgilendiler
Muhikotu Paüde doğum hakkında bilginiz var mı acaba? Özel odada eşler refakatçi olarak kalabilir mi? Doğum sancısı esnasında anneler girebilir mi? Bilgilendirirseniz sevinirim