ebrar6036 Ya çam ve sakura yı bilen bilir randevu imkansız dır bende 19+3 haftama denk gelen bir güne bulabildim sizce gitsem 20 haftam dolmadığı için kabul ederler mi?
_edaa Merhaba ben de 19+5te girdim ultrasona, kabul ederler bence sonuçta 3 4 günde çokta bişey değişeceğini düşünmüyorum. İlk gebeliğimde 19+0da girmiştim
Hilalbasak Cnm 21 ile 24 arasi gidiliyor diye biliyorm 19 haftalik kucuk gibi geldi bana ama yinedd git istersen tam herseyi net gozukur my bilmuyorm