Bende 1 aydır kaşınıyorum 20 gün önce karaciğer enzimlerine bakıldı sorun yoktu strese bağlı dendi ama devam etti kaşıntılarım bugün tekrar tahlil yapıldı değerlerimde sorun çıkınca şurup verdi doktor bugece biraz sakinledi sanki ilacı içince haftaya doğuma alıcak doktorum 37.haftadayım şuan