BNM Mamzelle_57 ben gidiyordum eşimi muayeneye almadiklari icin biraktim bağcılar medipole gidiyorumm.
Mamzelle_57 BNM aa ne gerekçe ile almıyorlarmış ki tuhaf.. bağcılarda muayene ücreti ve doğum ücreti nedr peki ?
Mamzelle_57 Semy kaçıncı haftanızfasınız acaba ? bende ilk defa gideceğim de esenler Medipole , o yuzden blgi almak istedim. memnun musunuz ilgili mi dr unuz? muayene ve doğum ücreti ne acaba
Semy Mamzelle_57 o hastanedeki en pahalı doktor ben kendisine tavsiye üzerine başladım. 35+6 yım. 210 lira muayene ücreti var eşimin emniyet indirimi olduğu için 157 tl ye geliyor. Normal doğum 2800 zorunlu sezaryeni 4100 lira. İlgili tatlı dilli sevinli bi hanım kendisi ama özel numaralarını vermeyi teklif etmiyorlar.
BNM Mamzelle_57 virüs yüzünden almıyor esenler sanki bağcılarda virüs olmıcak sinir oldum. Bağcılar muayene parası 350 doğum sormadım henüz.
Mamzelle_57 BNM çok saçma şimdye kdr gittiğim yerde öyle bir sorunla karsılasmadım her yerde farklı uygulama , kafalarına göre demek ki..
Mamzelle_57 Semy benmde 35+1 yakınmışız. hayırlı doğumlar diliyorum inşallah .bilgi için teşekkür ederim 🌺