Banada tarama testinde dediler azda olsa ihtimal var diye hatta detaylı ultrasondada burnu küçük olabilir dediler baya üzüldüm uzulmemin amacı bana bisi olursa evladima kim bakacak korkusu ama sonra derdi veren dermanı da verir dedim ne gelirse Allah’tan dedim sıvı aldırmadım şuan 34 haftadayim doğumuma az kaldı unuttum gitti sende öyle yap yazması çok kolay ama ne olduğunu anlayabiliyorum üzülme çok cana kiyiliyor bu şekilde diyerek