FeriDee FeriDee 35.haftamdayım hala prilam kullanıyorum. Aile hekiminden de kendim doktorumdan da yazdırıyorum. 4 tane yazabiliyor. 40 lira ödüyorum eczanede. Reçetesiz tanesi 40 liraydı en son. Bir de sistemde hala ilacın devam ediyorsa arkadaşın dediği gibi yazsan da eczaneden alamıyorsun. Reçete süren 3 gün. Ona göre yazdırabilirsin. Ayrıca gece 2, gündüz 2 yaparsan bi süre bulantını kesecektir. 🍀