CerenSogutlu Aycicegim Eğer İrfan Beyi İsterseniz Kendisiyle Zaten Randevusuz Kapısını Çalın Size Her Şekilde Yardımcı Olucak Ben Randevu Bulamadığım Zamanlar Gğnğmde Gidip Kapısını Çalıyorum Ki Hastasıyım Kapıdam Çıkıyorum Randevu Almak İçin Maalesef Randevu Yok
TugbaSert CerenSogutlu ben detayli ultrasyon yapmadim canim gerek duymadim 17 haftaligim bastan beri evrim hanimdayim ben ne yazikki pek memnun kalmadim umarim sende öyle olmaz 🤲🏻
Gzdozlm Naciyeserra bende oraya gidiyorum evrim hanıma yeni başladık gitmeye.Doğum ücreti ve detaylı ultrason ne kadar biliyormusunuz
TugbaSert Naciyeserra benimde evrim hanim canim ama ben memnun degilim ne yazikki güngör beyin cok iyi oldugunu duydum ben 17 haftaligim bakalim degistirmekte istemiyorum dogumum burda olmicak cünkü
Aycicegim CerenSogutlu sağol canım Allah razı olsun hepimiz inşallah sağ salim alalım evladımızı kucağımıza🤲🏻👼🏻
sedayener- Ben onur beye gidiyorum cokkk ilgili biri 24 saat ulaşabiliyorsun hemen dönüş sağlıyor perşembe günü doğumum olucak. Kesinlikle onur Aldemir işinde çok profesyonel bir doktor
Bsra_gcmn Bende Çınarlı Onur bey’e gidiyorum doktorumdan çok memnunum ☺️ Biz daha 18 haftadayız Onur beyle yoluma devam edicem inşallah 😍