Kerem_mom Merhaba yarın randevum var , 33+4 üm sezeryan günü belirleyeceğiz alttan muayene yapar mı doktor ? İlk hamileliğim bilmiyorum, daha ileri haftalarda mı yapılıyor yoksa
Mlhameliha Kerem_mom 37 yapıcaz dedi doktorum bana sancın ağrın doğum belirtisi varsa eğer erken bakıyorlar
nvn-mutlu Kerem_mom sezeryan için gün belirlenecekse neden alttan muayne olucaksın ki canım bende geçen hafta sezeryan için gün aldım ama normal kontrollerimi oldum günümü aldım o kadar
Kerem_mom Mlhameliha ben direk sezeryan diyorum bi kere alttan baktılar mecburen acile gitmiştik hiç dayanamıyorum aşırı geriliyorum
Kerem_mom nvn-mutlu belki açıklık var mı yok mu bilemiyorum ilk gebeliğim olduğu için , alttan lafı bile aşırı geriyor direk sezeryan istedim ben ama bakılıyor mu merak ettim sezeryan da bile
nvn-mutlu Kerem_mom benimde ilk gebeliğim canım doktor hiç öyle birşey demedi normal muayenemi yaptı nts ye bağladı çok şükür sancım falan yoktu sonra gün verdi kontrollerimi de artık 10 günde bire indirdi