Sblut23 Kızlar selam 30 haftalık hamileyim yaklaşık 2,5 aydır sarı akıntım var doktorum enfeksiyondan kaynaklı bol su tüket dedi, tüketmeme rağmen hala devam ediyor. Bir de çok sık tuvalete çıkıyorum resmen her saat başı tuvaletteyim bu normal mi?
gkg1029 Sblut23 bence normal benim de o şekilde akıntım hep vardı 31+3 üm çok sık lavaboya gidiyorum normalmiş ama
Tubasudem Sblut23 her saat olsa razıyım 20 dk da bir gidiyorum 31 haftalik benimde çok zor bir durum 😬
Mom3834 Btl_ulusal öfff her akıntı ve ağrı sancı postunda cinsel yolla bulaşmış olabilir diye cıkan birilerini görüyorum. Ne alaka yani. Gebelikte hiç mi akıntı enfeksiyon olaylarını duymadınız.?
Sblut23 incisu yok yanma yok. Valla doktorum az olduğunu söyledi enfeksiyonun ilaca gerek yok su iç dedi vermedi
gozdekrks Sblut23 merak etme bol su iç çamaşırını günde 1 2 kere değiştir temiz kuru kalsin. Su gelmesi öyle renkli vs birsey değil
Asyaveannesi36 Sblut23 bizimde aynı canım merak etme affedersin sanki altıma kaçırıyorum en az 3 çamaşır değişiyorum günde 🤦🏻♀️
gozdekrks Asyaveannesi36 valla ben kaçırıyorum gerçekten de bazen 😂😂 saka değil kendi kendime diyorum bi bunu yapmamistin😂 doktoruma sordum olabilir bazen idrar kaçırma dedi de içim rahatladı
Anemoniasp Bende de 1 aydır akıntı var. Progestan fitil şeklinde kullanıyorum sanırım o yapıyor. Günde 5 defa değiştiriyorum nerdeyse ıslandığı anda. Çamaşır dayanmıyor.
Hatice_Nur_Henden Sblut23 Merhaba Öncelikle 2 gün önce Doğum yaptım 1 haftadır aynı şikayetler vardı bende de aşırı akıntı sık idrara çıkma isteği ama idrar olmaması çok dikkatli ol Kasılmalarına dikkat et 30+3 de doğum yaptım bebeğim küvezde şuan umarım gününde sağlıklı şekilde kucağına alırsın dualarımızı eksik etmiyelim birbirimizden inşallah🙏