Njyn olmaz canım bende hamileyim şuan 38+1 haftalığım kabızlığım arttı haliyle kanama da oluyor tuvalet sonrası ağrıda. Benimki birde içerden de var dışardan da meme şeklinde doğudman sonra ameliyat olmayı düşünüyorum bende. Çeken bilir ya acısını çok zor 😑