Anneler ben çok kararsızım tabiki bebegimin sağlıği herşeyden önemli ama muayeneye özele gidiyoruz 2.sezeryan olcak 2500 fiyat dediler eşim fabrikada çalışıyor ve gerçekten geçinmek zor borçlar bi yandan 2.5 yaşında kızım var ilgilenmek falan ve kiradayız yanlış anlaşılmak istemem gerçekten 🙏 demem o ki özele gidipte devlette doğum yapanlar memnunmu yada son anda nasıl oluyor ne diyip gidiyorsuniz doktora devlete gitsem demezmi bu zamana kadar nerdeydin ilk bebegimi devlette dogum yaptim bastan beri gidiyordum ve virus yoktu simdi virus var ve son anda gidip azar yemekten korkuyorm umarım beni anladiniz tşk ederim uzun oldu kbmayın hakkınızı helal edin😊