Kızlar 15 haftalığım geçen hafta çok kanamam olduğu için doktorum hiç kalkmadan yatacaksın dedi annemler bakıyordu bana ancak yarın memlekete dönmek zorundalar bakacak kimse yok bide üstüne grip ve göz nezlesi oldum kendimi çok bitkin ve yalnız hissediyorum.kendime engel olamıyorum sürekli ağlıyorum annemlerden gizli üzülmelerni istemem. Ne yapsam çabuk geçer bu grip ve göz nezlesi iyice perişan oldum