Kizlar ben adetime göre normalde 7 gün kalması lazım ama ilk başta doktorun birisi bebek geç döllenme demişti ve adet tarihimi kendi ayarlama yaptı 10 gün ileri yaptı ve ona göre 15 gün kaldı yani 1 haftalık bir geç döllenme yapmış oldu ,ultrasyonda hep ileri gözüktü hatta 36 haftada gittiğimde baya iri bir bebekti ve 39 gözüküyordu doktor sekerime baktı 3 aylık neyseki sorun çıkmadı oğlumda öyle iri bebekti ( genetik) . Şimdi ben ne yapayım hastaneye gitmeye korkuyorum 38 haftalık olduk geç döllenme hesabına göre ama tabi daha ileride olabilir ???