Annesiveoglu
Başıma gelen bi hikayeyi anlatayım 13 haftada erkek dediler 26 haftama kadar erkekti sonra farklı bi ilde farklı bi doktora gittim kızın gayet iyi dedi şok oldum tabi nasıl yani 26 haftaya kadar oğlan olan bebek nasıl kız olur herşey isimleriyle yapılmıştı bizim hediyeliklerimiz mendillerimiz hep ismiyleydi sonra içimize sinmedi annem üzüldü ama cinsiyete değil yaptığı eşyalara gittik ve erkek olduğunu tehit ettik ve kız diyen dr tam 1 saat baktı ben tesis falan göremiyorum kız bu dedi