Kızlar 38+1 haftalığım yaklaşık 3 haftadır dudağımda naptıysam geçmeyen uçuk var yani biri geçti kurudu derken ertesi sabah yeni uçukla uyanıyorum gerçekten bıktım. Vectavir uçuk kremi kullanıyordum. O bitince eczanenin önerisiyle Asiviral krem aldım ama o da fayda etmedi. Önerileriniz var mı doğuma kadar napsam geçer bu uçuk illeti ya 😢😢