Gamze255 ilk defa gerek duymayan dr duydum, aslında Cerrahpaşa’ya da gidiyorum şeker yüklemesi yaptırmadığım için şeker takibi yapmamı istedi. Doğumu özelde düşündüğüm için özele de gidiyorum, oradaki dr’a yaptırmadım dedim ‘tamam’ dedi sadece 😀ek isteği olmadı. Zaten gebelikte kus kus içim dışıma çıkmış, o kadar şekeri nasıl içeyim 🤦♀️