Kızlar 00:00 itibari ile 34+0 olduk bebiş doğdu butonumuz gelmiş 42 günümüz kaldı sizin şafaklar kaç kaç haftalıksınız son durumlar ne biz bu aralar iştahsızız 30.haftadan beri yediğimi eritemiyorum sabah yiyorum akşama kadar sindiremiyorum akşam eşimle bile zor yemek yiyorum yalnız yemesin diye siz nasılsınız