kubrads01 Kızlar 38+4 yetim bugün açıklığıma bakıldı açıklıktan sonra kahverengi kanamam oldu aradan saatler geçti şimdi de sümüksü yapışkan yapıda hafif rengi pembemsi akıntı geldi sizce nişan mıdır doğumum ne zaman başlar hiç hazır değilim ve korkuyorum 😧
DefneRana kubrads01 evet sanrm nişan benimde çatı muayenesinden sonra gelmişti nişandanda 3 gün sonra doğdu
yildiz_07 kubrads01 Acikliktan sonra kan gelmesi normal ama o kan geldikten sonra sümüksü yapıda geldiyse nişan olma olasılığı yüksek ama korkmayın nişan geldikten 1 hafta sonrada doğum başlayabiliyor suyunuz gelmediyse sancınız yoksa telaş yapmayın doktorunuza yazabiliyorsanız haber verin bilgi alın
2prens-annesii kubrads01 evet nişanınız gelmiş. Benimde çatı muayenesi sonrası gelmişti ilk oğlumda ertesi sabah doğum yapmıştım. Herkes bir değil 1 hafta sonra bile doğum yapan var. Siz sadece sancılarını takip edin ve suyunuz gelirse hemenn hastaneye gidin 🤗
ozlemylmz1 Allahım bir avazda kurtarsın canım inşallah sağlıkla kucağına alırsın korkma bol bol dua et Allahım o gücü kuvveti direnci vücuduna sana vericektir inşallah çok kolay geçer doğumun 🤲🤲🤲🤲💜🤱🏻
Dilara0638 kubrads01 nişan gelmiş benimde 6 gün olacak geleli 3 gün devam etti hatta ama doğum olmadı daha🤷♀️😅