Bizartik5kisiyiz 36+4 haftadayim. Yaklasik 3 haftadır ayaklarimin altinda yanma oluyordu. Dun gece topuklarım agridigi icin internette topuk ağrısına iyi gelen şeyleri arastirirken sirkeli suda bekletme diye birsey okudum. Sabah biraz ev isi yapiyim derken ayaklarimin sistigini farkettim. Küçük bir legene biraz tuz biraz sirke koydum suyu doldurdum. Yaklasik 1 saat ayaklarimi icinde beklettim. Ve farkettim ki ayagimdaki sicak basmasi gecti. Simdi ayaklarim biz gibi. Denemenizi tavsiye ederim 😀🍼🐞