cokbilmis An itibariyle 27 haftalık olduk ve 3. trimester’a adım attık. Bakalım son 3 aylık dönemde bizi neler bekliyor ❤️ Sizler ne durumdasınız anneler? ❤️
sunashn50 cokbilmis son 60 günümüz uygulamaya göre mide yanması dışında pek bi sorunum yok oğluşum da gayet hareketli rabbim hepimizin kucağına sağ salim almayı nasip etsin inşallah ❤️ ☺️ 🙏🏻
alyaninannesi2 cokbilmis son Rahat zamanların 😬 bizde 32+3 son bi kaç gündür hareketleri artık canımı acıtıyor. Çabuk yorulmaya başladım. Sırt ağrım başladı bi kaç haftadır. Rahmime baskı yapıyor korkuyorum acaba erken mi gelecek ya da sorun mu var diye. Böyle böyle geçiyor günlerim
RumeysaNur34 Bizde bugün 25 haftalık olduk 2 hafta sonra 3.trimestere bizde merhaba diyeceğiz inşallah 😍😍😍
incimercan 32+0🍊 benim ilk trimesterdan çok daha iyi geçiyor, ilk aylar ağır geçince Allah bilir sonu nasıl olur diyordum ama şükür 🙏
cokbilmis incimercan ayyy benim de 1.trimester çok kötüydü. Hiç kalkmadan yatmıştım. İnşallah o kadar kötü olmaz da
ayse12211 Bende 28 haftalık oldum. Bi haftadır çok aşırı kasık ağrısı çekiyorum. Onun dışında çok iyiydim. Ama şu an çok aşırı ağrılarım var 😢
06ikizannesi- ayse12211 bende 28+5 im bir kaç gün öncesinde bende de çok kasık agrısı vardı dr a gittim kan tahlil nst filan yapıldı kum döküyorsun dedi dr um sonra idrar yolları enfeksiyonu için monorol önerdi onu kullandım çok rahatladım bi drunuza görünün isterseniz bıl da su içmek gerek
misirveannesi ayse12211 benim de öyle. Az önce doktoruma yazdım. Anormal bi durum mı var 2 gündür kasıklarımda regl ağrısı gibi ağrı var diye. Bugün dinlen devam ederse yarın gel dedi.. bilmiyorm bakalım :/
ayse12211 06ikizannesi- randevum cuma günü. O günü bekliyorum. Bende tüm gün su içtim. Ama hiç geçmedi. Ayağa bile kalkamaz oldum.
ayse12211 06ikizannesi- cuma gününü bekleyemeyecek kadar çok ağrım var. Yarın aile hekimine gidip yazdırıp alabilirim. Doktorum daha önce vermişti kullanmıştım çok iyi gelmişti
ayse12211 cokbilmis yarın gidecem tam bir haftadır kasık ve bel ağrısı çekiyorum bazen ayağa bile kalkamayacak duruma geliyorum