Yenianne25 Bende bugün zeynep kamil de Pınar Kumru hanıma yaptırdım çok güzel geçti,güleryüzlü çok iyi bir doktor detaylı anlatıyor,soru cevapla 30 dk kadar sürdü,cd vermiyor ama 33 tane falan ultrason kağıdı verdi sadece hemde ücretsiz 💁🏻♀️Kontrollerime bende Çamlıca Erdem’e gidiyorum ama tahlil ultrason vb şeylerde devlette böyle bir imkan varken başka bir yere gerek yok bence.