Gizce23 rahime yerleşme olmadan beta hcg hormonu salgılanmaz. Bu hormonun baya bi artış göstermiş olması lazım belirti yaşanması için. 7 gün bunun için çok erken bir süre. Gebelik olsa bile bu bir tesadüftür, hepimiz heyecanla bu anı beklediğimiz için her ay kendimizi dinliyoruz, göğsümüz mü şişti, karnımız mı ağrıdı, yemekten tiksindim vs gibi.. bu sizi yıpratmaktan ve strese sokmaktan başka bir işe yaramaz. Adet gününüzü bekleyip gecikirse kan testinizi yapın. Allah gönlünüze göre versin 🙏🏻