anneoluyorum27 Biz 12+3 olduk bebek hareketlerini hissedebılırmıyım karnımın sol tarafında birşeyler oluyor ama bebek haraketi mi karın kurulması mi bilemiyorum 😂😂hala karnım yok bu arada
Cansuada24 anneoluyorum27 hayır kuzum suan hissedemezsin hissettigin seyde rahim kasılmasıdır bizde 20+3 olduk 🌸
Aslylmz 21+4 oldukk 😍 19+3 te hissettim ben canım suan baya küçük hissetmen imkansız ama sabır ilk hissettiğin an cok güzel duygular 🥰
Eabkrc Havva-42 Merhaba hergun mutlaka hissediyormusunuz hareketi her saat yada bende 24 +3 ama malesef hergun her saat hissetmiyorum belki 2 3 kere