Aszey2012 32. haftamdan beri doktorum bebek iri sezeryan gibi falan dedi. ben ısrarla normal istediğimi söyledim. bebek de 32den beri baş aşağı hiç dönmedi. başı 9.3 cm falan. çatı muayenesi oldum. normale engel değil dedi. kanala inmemiş sadece artık egzersiz vs yaparak indircez bakalım 😂