Nslhn15 Merhaba kızım üç yaşında kocam beni dinlemeden tek isim koydu simdi ben bi isim daha eklemek istiyorım varmı yolunu bilen
Cansuada24 Nslhn15 mahkeme yoluyla oluyor canım o işler mahkeme acılcak dilekce yazıcaksınız isim ekletmek istiyoruz diye zaten süreci söylüyorlar
Baharistan Nslhn15 mahkemeye gerek yok die blıorum edevlete aktarıldı artık ordan yapablıosnz daha yeni uygulama ama
Cansuada24 Baharistan senin dedigşn isimde soyisimde hata alaycı olmak şartıyla düzeltme yapıyolar canım isim degiştirme ekletme mahkeme yoluyla
Znur1997 Bende buyuk oglnumn ıkıncı adını degstırsm mı dıorm bazn . Ama su mahkeme ısı falan urasmak ıstemırorm