merveuzunn Kızlar 37+4 haftalık hamileyim. Belden aşağım ağrıyor ve bebek kasıklarımda hareket ediyor belki de kasılma bilmiyorum. Bebek hareket ettikçe saç bacağımın köküne ağrılar giriyor bu nedir bilen var mı
Ankaku merveuzunn bebek kasilgidi zaman taş gibi sertleşio insanin karnini suan bende 34 haftaligim bel ve bacak ağrısı var :(
DefneRana merveuzunn valla bilmiyorum 36+3 hamileyim adet sancısı gibi belden giren bir ağrım var bebek hareketide azaldı 3 gündür ama o karında kasılma sertleşme nasıl oluyor onu anlamadm burda okudm sadece
Busramnida merveuzunn Düzenli aralıklarla ve şiddeti artıyorsa kasılmanın bu doğum sancısıdır diğer gibi ara ara kasılma oluyorsa son haftalarda normaldir bebek basınç yapıyor çünkü 😊
2prens-annesii merveuzunn Bende 38+1 haftalık oldum bu gece 3 gecedir yalancı sanıcm vardı ama bu gece baya baya zorluyor sancılarını takip ediyorum eğer sıklaşırsa eşimi uyandırmayı düşünüyorum bakalım hayırlısı 😬
Guler93 Düzenli aralıklarla oluyorsa ve ağrının şiddeti artıyorsa muhtemelen doğum sancısıdır. Ama son aylarda ağrı sancı olması da normal
DefneRana Busramnida normal doğdu 40+3 de 😀 cumartesi nişan geldi pazartesi gece az az sancı salı günü akşam doğdu kızım 😂 belirti olarak adet sancısı gibi sancı vardı belimde sonra bacaklarıma indi öyle 🤣