elifenes20 36+6 haftalığız ve sanki adet olucak mışım gibi ağrılarım oluyor çarşamba gününe kontrolüm var ama yinede hastaneye gitmeli miyim bilemedim
Papatyanne33 elifenes20 son haftalara girdiğin için kasılma oluyor bunlar yalancı sancı diye geçiyor bende de başladı şuan 37+3 üm
elifenes20 Papatyanne33 teşekkür ederim içimi rahatlattınız ilk gebeliğim olduğundan herşeye tedirgin oluyor insan🥰
Musabnannesi Papatyanne33 bendr 31 haftalığına aynı şey bende de öyle oluyor özellikle geceleri tedirginim
elifenes20 Papatyanne33 rabbim bir avazda kurtarsın sağ sağlim elimize alalım bebiişlerimizi inşallah günler yaklaştıkça heyecan da bir o kadar çok oluyor gerçekten🥰
kubraa2121 Daha dün böyle bir soru sordum forumda geçmeyen regl ağrım ve sırt-bel ağrım var diye şuan 33+6yla erken doğum riski var diyerek hastaneye yatışım yapıldı gece ciğer geliştirici iğne ve doğumu durdurmak için ilaç başlandı
elifenes20 kubraa2121 rabbim yardımcın olsun canım içini ferah tut inşallah zamanında sağlıkla al eline bebeğini❤