Yagmurakce 26+6 yum inanılmaz mide ağrım var, yaşayanlar oldu mu korkmalı mıyım? İnanılmaz kıvranıyorum resmen hekime yarın danışacağım ama yaşayan var mı merak ediyorum. Sanki bebeğim hareketleri ile artıyor ağrı.
Ydnhld Yagmurakce ağrı değil ama feci şekilde yanma var, resmen çatır çatır yanıyo. Kulaklarıma kadar hissediyorum yanmayı
iremcannn1907 Yagmurakce aynı haftada yaşadım canım, hazımsızlıktan oluyordu benim. İştahım da çok açıktı çok kaçırıyordum. Senin yemekle Aran Nasıl
hilalsahin35 Yagmurakce Ben yağlı şeyler yedigim zaman kivraniyorum yürüdükçe ağrısı artiyor sanki kızartma yada yağlı süt yada yağlı yemekler yiyimce inanilmaz mide krampı giriyor bazen kustugum da oluyor bu yüzden
iremcannn1907 Yagmurakce tamamen ondan canım 😂 bu şekilde olduğumda ben soda ve falım sakız ile rahatlıyorum tavsiye ederim ☺️
hilalsahin35 Yagmurakce Yediğiniz şeylerle de alakalı olabilir yeme içmenize dikkat edin biraz bende normalde de gastrit ve Reflü vardı ama yağlı yesekde böyle ağrım olmuyordu geçmiş olsun inşallah
Yagmurakce Çok teşekkür ederim 🙏🏻 Hocamız her ihtimale karşı nst bağlamak istedi çok şükür sancı mide kaynaklıymış, serum tedavisi aldım. mide koruyucu da verdi umarım iyi gelir🙏🏻