5 gün önce sezaryan doğum yaptım gazımı çıkarmıştım hastanede eve geldiğimde de çok güzel çıkarıyordum ama büyük tuvaletimi hala yapamadım dikişler açılır diye korkuyorum
kabız değilim aslında çıksam çıkarım ama korku var kayısı hoşafı içiyorum 4 gündür fayda etmedi ne yapmam lazım fikir verin 😟