Asyamira Deletedmom9823 sizi en iyi ben anlarım geçen gün artık dayanamayıp ağladım ve çekip 1 haftalığına anneme geldim biraz da olsa dinlenebilmek adına 🥲
Fatosef Deletedmom9823 benimki gezdrince kucakta susuyor ama bi yere yatır başlıyor huysuzlanmaya. Ağlamıyor ama mizmizlanyor hep. Bu ara da dişleri kaşınıyo ona huzursuzluk yapıyor 🤦♀️ memeyi alınca susuyor ancak.
NidaEce Deletedmom9823 Canım benimde aynıydı doğdu doğalı hep aynı sürekli ağlayan ve hep bi memnuniyetsizliği olan cocuktu ve suan 3 yasında gram değişmedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
seon90 Deletedmom9823 hmmm koku falan yoksa yoktur canm.bazı bebeklerin gerçekten ilk bir kaç ayı ağlayarak geçiyor.inşallah düzelir canm.