cookiemonsterr merhaba. Ben adet gecikmesiyle doktora gittiğimde prolaktin hormonumun yükseldiğini öğrenmiştim . Gebelik düşünmüyordum zaten korunuyordum ama gecikme yaşayınca suphelenmistim. Ondan kaynakliymis ilk aşama için yuksek çıktı 135 lerdeydi daha da yüksek olursa 300 ler falan emar çekilmesi isteniyor. Dostinexe başladık kullandım bir ay 60 a düştü. Bir ay daha kullandım 30 Lara düştü. Pazartesi ve persembeleri yarim yarim kullaniyordum küçücuktu zaten doktor önerisine göre kullanılıyor tabi. Sonra öyle geçti. Bir kaç ay sonra ben meraktan yine gittim yine 70 lere cikmis. Yine dostinex basladim. stres kaynaklı oluyor uyku düzensizliği. Sonra dere otu falan tüketme incir yeme kuru uzum yeme. Neyse daha sonra ilaç bitince gitmedim degerlerime baktirmaya ama kendimce aslan Ağzı pencesi otu var onu içtim gün aşırı yarım bardak kadar . O düşuruyormus ve kadın hastalıkları için iyi bir doğal yontem. İki ay sonra falan da korunmayı bırakıp deneyince gebe kaldım. Rabbime şükür bir etkisi olmadı prolaktin yüksekliğinin. Belki gercekten olmadı belkide içtiğim için düzene girdi hiç bilmiyorum ama gebelik için ugrastirmadi diyeyim yani . Kötü düşünmeyin sakın . Engel olur hamileliğe diye . Umarım aydinlatabilmisimdir