Gamze1351 Kizlar napiosunuz geçmesi için çok kötü ya baş ağrısı sanki sartellerim artık gibi böle sinirlilik var ya napcagimi bilmiom 14+5 haftaligum
M_kemal Gamze1351 Baş ağrısı çok zorlarsa parol alabilirsin demişti bana doktorum (14.hafta itibariyle). Geçmiş olsun
Dmlkdr Gamze1351 tuttuğunda ne yapsamda geçmiyor karanlığada geçsem sessiz biyerdede dursam sanki beynim zonkluyor sinüzitim var ve parol içiyorum gönlüm içmek istemesede yasak değil sonuçta
Eebruum 14+6 tüm bende aynı ya geçecek gibi oluyor ama gecmıyor kafamın arka tarafı bide migren var korkuyorum ona çevirecek diye 😥
Gamze1351 Dmlkdr Aynn öle valla doktiruma sordim ama normal dedi baş ağrısı bizde ceekecgiz artık napalim