Bankacianne34 Merhaba 35. Haftadayim geceleri 3-4 kez lavaboya kalkıyorum fakat son 1 haftadır sanki altıma isemisim de nemli kalmış gibi hissediyorum. Ama kilodum vs ıslak değil zaten günlük ped kullanıyorum. Hiç başına böyle gelen var mı acaba ne yapmam gerekir
ay-se Bankacianne34 turnusollu ped kullanın birde isterseniz yani su sızıyor mu diye bakmış olursunuz . Medikallerde var
Fatosef Bankacianne34 enfeksiyon idrar yollarını usuttugunuz zaman o nemlilik hissi olur genelde kötü koku da olur hatta. Sıcak tutmaya çalış
Ecem2501 Bankacianne34 daha 2 gün önce başıma geldi hastaneye gittim hemen muayene etti ebe sonra turnusollu ped koydu çamaşırıma 15 dk yürü gel dedi o pedin ortasında kırmızı bir şerit var eğer 15 dk sonunda maviye dönerse suyunuz geliyor demekmiş. Bende bişey çıkmadı çok şükür bazen akıntı kıvamlı değilde su gibi de olabilirmiş. Sizde içiniz rahat etsin isterseniz gidin bi acile isterseniz Doğum haneler hep açık
Bankacianne34 ay-se ama yoğun akan bir su yok ki sadece nemlilik hissi var. Dediğiniz pedi ilk kez duyuyorum
Erez Bankacianne34 Yaz ayinda son haftalarimda bende de oldu ben sicaga bagliyodum hatta birkere cok akintim geldigii için doktora gittigimde idrar kacirdigimi solemisti. Ben yaz ayina ve idrara bagliyodum bu nemliligi
Seryy Bankacianne34 ben doktora sormuştum suyum mu diye şüphelenip. Su olsa 24 saat içinde doğum başlardı dedi