Dbs17 Merhaba hanımlar, 2 li test haftasındayız. Doktorum nift test önerdi ancak 4500 tl çok yüksek bir fiyat. Tecrübeleriniz neler ? Ne düşünüyorsunuz ? Ve bana ne öneriyorsunuz ?, teşekkürler
aksu5334 Dbs17 ikisini de yaptırmazdım ama geçen arkadaş yaptırdı 3 bin verdi bu arada yaptırıcam diyosanızda araştırın bence
Petyynut Dbs17 yaş riski, önceden düşük ya da ölü doğum yoksa ve ultrasonda da ölçümler normal sınırlarda çıktıysa mantıklı olan önce ikili testi yaptırmak demişti benim doktorum Boşu boşuna o parayı vermene gerek yok demişti. Ama belli bir yaş üstüne ve bahsettiğim olumsuz durumları bulunanlara nift testi öneriyorum direkt siye belirtti kendisi perinatolog bu arada
12mommy Dbs17 doktor neden öyle dediki ben prof . perinatolojiye gittim oyleeee mükemmel anlatiyorki doktor ikili tarama sonucumda bana geri kalan testler hakkında bilgi verdi nift testi icin gerek yok denildi 3.lu tarama içinde hatta doktor zaten 2 li taramanın sonucuna göre kesin yaptır yaptırma diyor bence
Dbs17 @“aksu5334”#p1846amerik aksu5334 amerikaya gönderilen ile türkiyede yapılan arasında fark var fiyat olarak 1500 e de yapan var ama oran sıkıntılı onlarda
Dbs17 12mommy ben pazartesi gideceğim aslında herşeyin çok güzel ilerledğini söyledi ama ben bi babayım imkanınız varsa nift yaptırın dedi
12mommy Dbs17 alla alla Dbs17 bence çok saçma tabi sizin içiniz rahat edicekse yaptırın ama gerek yok bence bir kaç yere sorun
Lk34_ Dbs17 hiçbiri bence canım benim ikili testim temiz çıktı üçlü yüksek riskli cıktı söyle düşün sakatta olsa doğurmayacakmiyiz yüce rabbimin bize hediyesi yani 4 bin versen sonuç riskli çıksa sonucu değiştirmeyecek
Ufukgunes90 Dbs17 ben ikili yaptırdım sorun yoktu detaylıda bağırsak parlaklığı çıktı sadece o panikle gidip intergende niftn test yaptırdım. Şimdiki aklım olsa direk niftin test yapardım. İkili üçlü vs uğraşmazdım 😔
Nbos Bende direkt nifty yaptıranlardanım. İkili veya üçlüde sorun çıkmayıp detaylı ultrasonda doktor aksi bir durum görürse yine sizi yönlendireceği nifty oluyor. Ve detaylı ultrasona kadar da karnınız büyümüş oluyor. Allah korusun bebekte bir sıkıntı çıkıp aldırmak isterseniz nifty sonucu da tek başına yeterli olmuyor amniyosentez sonucunu baz alıp gebelik sonlandırma işlemi yapılıyor. Evet pahalı bir işlem ama ikili veya üçlüsünde çok hata çıkan insan okuyoruz burada. Şunuda gerçekten anlayamıyorum “ben hiç bir test yaptırmıyorum gelecek çocuk her şekil kabulüm” tabikide kimse sizin kararınızı sorgulayamaz ama dünya ya getireceğiniz çocuğun sağlık durumunu bilerek şayet bir rahatsızlıkla dünyaya gelecekse ona göre hazırlık yapmanız gerekecek. Doğumu bile belki rutin kontrole gittiğiniz hastanenin o rahatsızlık branşında doktor yoksa farklı bir hastanede doğurup doğum anında müdahale gerektirecek bir rahatsızlığıda olabilir.