Zelihabalci sanki kayınvaliden haklı, arkadaşım geçen gün doğum yaptı sancısı çok seyrekti ama günü doldu, ona rağmen evine git dedi doktorlar.. sancın artarsa gel. suyun gelsin kanaman gelsin öyle gel dediler. o da devlet hastanesinde ve köklü devlet hastanesinde yaptı doğumunu. Rabbim yardımcınız olsun. tek avazda kurtulursunuz inşallah.