ay-se Hanımlar bu otu aldım bir parmak açıklığım ve düzenli sancım var 38 haftalığım neler yapacağım bu ota bilen biri anlatabilir mi?
Hilal-95 ay-se dualarını okuyosun canım fanus gibi biraz büyük kabın içerisine koyusun suya doğumdan snra çıkarıyosun rahım toparlanması kolay olsun diye
Ceyaa ay-se doğum sancıları ile birlikte suya konuyor doğum gerçekleşince otu sudan çıkarıp kenara koyun kurusun rahimle birlikte toparlanıyor onun dışında suyu icilmiyor gidere dokulmuyor bı çiçek dibine dökün lütfen özen gösterin hassas bı duruM
Nurellaa6 ay-se doğum olacağı zaman sıcak su içerisine koyuyorsunuz o açıldıkça sizin de doğumunuz daha kolay geçiyor, o açıldıkça rahimde de açılma oluyor.
buketpoyraz ay-se bende açıklık olsun diye kullanıldığını duymustum. Dua okuyup doğumdan önce suya koyuluyormuş doğumdanxsonra galiba o suyundan biraz içiliyormuş tam emin değilim
Ceyaa ay-se hangi dua okunur Bilmiyorum kız kardeşim için gorumcesi getirmişti bize ama doğum sonrası hassas durum dikkat edin
hill1- Doğum başladığında bir suyun içine konuyor içine Meryem suresi, Felak-Nas, Ayetel Kursi okunuyor ot açıldıkça açılmanın olduğuna inanılıyor. Doğum sonrası sudan çıkartılıp yeniden eski haline dönmesi sağlanıyor.
ay-se hill1- meryem suresini okuduk annem okudu yani birazdan da ayetel kursi ve diğerlerini okuyacam