BabyBabyy01 _nurgler benimde kasik ağrılarım aşırı fazlalaşti bu aralar bide nefes darlığı çıktı başıma 😕
_nurgler Ay evet nefes darlığı bende de var çok şişmedim ama sürekli zorlayan Bi nefes alamama durumu yaşıyorum 😔BabyBabyy01
bbbusrra-1 melissannesi ara ara oluyo özellikle şu ara yarımsaaten fazla arabada kalınca ölüyom kusmaktan🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
melissannesi bbbusrra-1 Bendede hala bi kenarda zofer var yani şaka gibi demekki yalnız değilim bende bazen çok bulanıyo Allah yardımcımız olsun az kaldı sabır🤲🏻💞
Srp12345 Semaberay bende 30+5 benimde öyle ayakta 5dakikadan fazla duramıyorum karnım taş gibi oluyor rahatsız edici cuma günü muaynem var inşallah bişey yoktur 😄
Srp12345 Semaberay Aman bişey çıkmasın da bol su içiyorum zaten günde 3litre içmeye çalışıyor um suyun ne etkisi olacakmış acaba bjsey dedimi doktor
Semaberay Srp12345 kasılmaları onluyormus bebeği geliştiriyormus birde amniyon sıvısı azalmasin diye dedi
Denizmina melissannesi 32+5 olduk bizde. Kasik ağrısı nefes darlığı mide yanmasi oluyor arada bir ağırlastim baya 23 aylik kizim var bide❤ yinede simdilik iyi gidiyor 🙏
melissannesi Denizmina Allah yardımcın olsun bende aynı durumdayım kızım 28 aylık şükür ama eğilmek uyut kaldır o kdr zorlanmaya başladımki. Hayırlısı bakalım sayılı günler💞😌
Denizmina melissannesi bende cok zorlaniyorum artık henüz kızım cok küçük bazen anlamıyor kucak istiyor bakalim doğunca nasıl baş edicez 😊 Allah yardımcımız olsun 🙏
melissannesi BabyBabyy01 Oh mis en güzeli benmde herşey hazı şükür bi heycan var bide biraz endişe😌💞🤲🏻