Mervetrkmenoglu Sdacbc 37+5olduk canım bizdedir 36dan beri ara ara gelen regl sancılar var hadi hayırlısı hakkımızda
Bskaymazz1 Sdacbc Benimde 36. Haftada başladı 37+2 yim şuan hala aynı ağrılarım devam ediyor hatta gece uyuyamadım 🤷🏼♀️ Çarşambaya kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek 😂
dakpinar- Sdacbc Allahım ısırmak istiyorum o suratını ❤️ Maşallah rabbim nazarlardan korusun inşallah çok ama çok tatlı ya gülümsüyor sanırım kalbimi bıraktım ❤️
Bskaymazz1 Sdacbc Valla normalde dönmüştü yüzü rahme bakıyor demişti ama kanala girmemişti normal olur diye konuştuk ama işte çarşamba günü kontrolüm var ona göre ne diyecek bakalım 🤷🏼♀️😂
Sdacbc Bskaymazz1 bnmde 19unda var 38 haftaya denk geliyor inşallah ozamna kalmadan doğrurum benimki 30 haftada dönmüştü 🥴😆
Bskaymazz1 Sdacbc Ay senin baya erken dönmüş kız😂 bizimki yeni teşrif etti dönmeye hahahahahaha😂 ama yerini sevmiş gibi niyeti yok gelmeye 🤷🏼♀️😂
Sdacbc Bskaymazz1 😂sağlıklı doğsunlarda keyifleri nezamn isterse ozman gelsinler bu erken dönmeyle erken doğumun alakası varmı acaba 😂😂
Bskaymazz1 Sdacbc Hiçbir bilgim yok canım ilk gebeliğim sağlıkla gelsinler tabiki en önemlisi o 😂 Ama insan biran önce kavuşmak içinde sabırsızlanıyor ya
Bskaymazz1 Kerem_mom İlk gebeliğim bir bilgim yok canım ama bebek dönmüş yüzü rahme bakıyor dedi ultrasondan bakınca alttan muayenede sanırım açıklık varmı yokmu diye bakıyor 🤷🏼♀️