fatma9 Kızlar merhaba 7.haftamdayım bugün magnezyum kalsiyum hapına başladık aranızda kullanan varmı bu kadar erken haftada????
Glsh14 fatma9 Doktorum bana 5.haftada verdi.ilacin ismi osenoe formula.bacaklarim gece gunduz cok agriyordu resmen zonkluyordu.ilaci ictigimden beri sukur iyiyim
fatma9 Fasulyeninannesi1 dünden beri baya skıntı yaşadım sol kasıkta ağrı ve sol bacagıma vurdu devamlı hala da ara ara oluyor bugün gttk doktora bunu yazdı smdiden
Mimik fatma9 1. Tirimesterde ben sadece folik kullandim, 2.trimesterle birlikle multivitamin ve demir kullaniyorum, Demekki senin ihtiyacin var, doktorun tavsiye ettigine gore… Bunlar hep gida takviyesi, kullanmalisin doktorun dediyse…
Fasulyeninannesi1 fatma9 kol agrilari ile basladim ben de sanirim kas agrilarina gore veriyor doktorlar. Bir zarari yok zaten bu takviyelerin bildigim kadariyla 🌸
Beren47 İlk gebeligimde kullandım ama inanın hic faydası olmadi her gece kramplarla uyanıyordum bu gebeligimde ise günde 1 yada 2 kase yoğurt ve hergun mutlaka Bi maden suyu içiyorum Allaha şükür faydası var hem doğal yoldan alıyorum alacağımı tavsiye ederim 🌸
fatma9 Tesekkür ederim kızlar cevablarınız icin.❤️🦋 mide bulantımda başladı yeni yeni hadai hayırlsı🙏🏻 Rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin.