Alyaazehrsdt Bu ay iki gündür adettim gecikti normalde önceden belirtilerim oluyordu hiç bı ağrım yok dün test yaptm çıkmadı kacgun beklemeliyim
Mervesude01 Alyaazehrsdt benimde üç gün gecikti ara ara adet sancısı giriyor bulantı oluyor karnımda iğne gibi bir şey batıyor hayırlısı yarın kan vericem
Sencemeny Alyaazehrsdt 5.gunu test yap canım. Gebelik hormonunun idrara geçmesi 10 gün sürüyor. Ben iki gebeligimdede beşinci gün yapmıştım gecikince pozitif çıkmıştı 🤗
Alyaazehrsdt Mervesude01 bende Perşembe günü kan vericemde sağlık ocağına mi gitmeliyim hastane acilide kan aliyomu hamilelik icin
Mervesude01 Sencemeny 5. Gününde idrar testinde çıkar mı ben ilk gebeliğimde direk kan verdim test yapmadım da ondan soruyorum benim 3 gün gecikti 🤗
Sencemeny Mervesude01 aynen canım idrarda direk çıkıyor birazcık daha sabret beşinci gün geciktiğinde genelde gebelik varsa çıkıyor sonuç 🥰