Nes ben aralık ayında safra taşı amilyatı oldum . Doktorum bebek istediğmi bildiği için hemen amilyat olup öyle hamile kalmamı yoksa cok zor bi hamilelik dönemi gecireceğimi söylemişti. Suan 16 haftalık hamileyim şükür bir sıkıntı yok . Şuan size herhangi bi müdahalede bulunamazlar ve emzirme dönemindede mecburem birazdaha sabretmeniz gerekecek.