Sancı nasıl birşey arkadaşlar? Ya da yalancı sancı nasıl birşey 😀 30+4’üm 👶🏻👶🏻
Benim iki gündür ara ara belime çok şiddetli ağrılar giriyor,3-4 dk sürüp geçiyor ama bi kaç sefer üst üste devam ediyor böyle böyle. Acaba bebiş büyüdüğünden ağırlaştığından mı yoksa yalancı sancı mı? 😌