Bsrahb ben de 23 haftalığım, dediğin gibi sertleşme değilde göbek deliğim içeriden gergin sanki. Plesanta yukarıya çıktıkça diğer organları sıkıştırıyor, bir de gün içerisinde yiyip içilenler gaz yapıp akşam üzeri karnımı şişiriyor. Ağrın falan yoksa muhtemelen gaz şişkinliğidir.