Volkitolki Yagmr000 yapmadım ama o bölgede oturuyorum testler için çok gittim genel olarak hastaneyi beğenmedim
Asyaveannesi36 Yagmr000 benim ablam esenler şubesinde doğum yaptı 3.doğumunu da çok memnun kaldı ama Gültepe’yi bilmiyorum 🙂
Faddoli23 Yagmr000 eltim orda doğurdu ama sistemleri devlet hastanesi gibi cok memnun ayrilmadi dogumhanede yan tarafinda baska gebeler doguruyor falan biz begenmedik 3000 sanirim sezeryan veya 2750
Asli0611 Doğum ve muayene ücretlerinden haberiniz var mı acaba bendd Kağıthane de oturuyorum ilk bebeğimi medilife bağcılarda doğurdum ama 2. Gebeliğim için biraz uzak geliyor gözüme
Masal__ Yagmr000 benim bi arkadaşım haziran ayında sezaryen yaptı 2500 tl idi fiyatı dr hatice hanım memnun kaldıgını söyledi ama ben o civarda oturuyorum iki hafta sonra dogumum var orayı tercih etmem
Ayseturnali Ben iki sene önce orda doğum yaptım şuanda 35 haftalık hamileyim yine orda yapıcam Allah kısmet ederse cem beye gidiyorum ve çok memnunum doktorumdan 😍