Kızlar 35+5 haftalık oldum dün gece hastaneye yatış verdıler bugün ciğer geliştirici vurdu hareketlerini hissetmiyorum diye geldim bu gece 12 den sonra yeme içme kesilcek eğer bu gecede hissetmezsem doğuma alıcam dedi doktor dua eder misiniz genel anestezi olucak inşallah nasipse